חזרה לרשימת עמיתים
מחזור ג' 2014-2013

ד"ר אלה מט




ד"ר אלה מט היתה עמיתת ממשק במשרד להגנת הסביבה, ושימשה כיועצת מדעית לשולי נזר, סמנכ"לית בכירה אשכול תעשיות, ולעו"ד אילת בן עמי, מנהלת תחום טיפול משולב בתעשיות. במסגרת תכנית ממשק אלה סייעה בפיתוח חקיקה לטיפול סביבתי משולב בתעשיות וקידמה מדיניות המאפשרת הטמעת חדשנות טכנולוגית ומצוינות סביבתית בתעשיות.

תחומי ההתמחות של אלה הינם מדיניות סביבתית, מדיניות שינויי האקלים ומדיניות תחבורה. היא הגיעה לתוכנית ממשק לאחר פוסט-דוקטורט באוניברסיטת תל-אביב, במסגרת פרויקט SPREE  של האיחוד האירופי, שבו עסקה ביצירת חבילות מדיניות לקידום כלכלה המבוססת על שירותיות. לאלה תואר דוקטור במדיניות סביבתית ומדיניות תחבורה באיחוד האירופי מ-University of East Anglia, Norwich, UK, תואר שני במדיניות סביבתית מ-London School of Economics and Political Science, ותואר ראשון רב-תחומי באיכות הסביבה, גם הוא מ-University of East Anglia.

אלה מקדמת ראיה הוליסטית ומולטידיסיפלינרית של מדעי הסביבה. יש לה הבנה עמוקה של תהליכים כלכליים, חברתיים ופוליטיים המעצבים את פני הסביבה. היא בעלת מחוייבות גדולה להגן על הסביבה הטבעית, תוך העצמת ההון החברתי, הפוליטי והכלכלי.

Please complete the captcha.